Løbets digitale opslagstavle:
* Beslutning 1: Fair-tid SS3
* Beslutning 2: Fair-tid SS4
* Bulletin 1 - udsendt til alle deltagere
* Bulletin 2 - udnævnelse af faktadommere (kvitteres ved TK 100)
* Bilag 1: Trailer-parkering
* Bilag 2: Placering af startnumre og reklamer
* Bilag 3: Servicepladser og P-muligheder
* Bilag 4: Deltagerliste
* Bilag 5: Klar til teknisk kontrol
* Bilag 6: TK oversigtskort
* Startliste Bemærk: TK 100 skal tilkøres 10min før tiden i startlisten
.
Serviceplads: Hvis man har bestilt ekstra plads udover de 8 x 6 meter der er standard, bedes man meddele hvilket mål man ønsker sin serviceplads. Ligeledes bedes man meddele, hvis man holder service sammen med et andet team. Fristen for indmelding af servicepladsønsker er tirsdag og for at kunne udsende oversigt over mandskabernes placering på servicepladsen, er det vigtigt at alle der har særlige ønsker, melder tilbage indenfor den angivne frist. Efter fristens udløb kan der ikke ændres på planen. Servicepladsønsker indmeldes på mail: formand@imk.dk
Publikums-info:
Rallymagasin indeholdende tidsplan, oversigtskort over alle hastighedsprøver og deltagerliste,
kan købes i Tarm Idrætscenter fra lørdag kl. 07.30 samt i Storegade fra kl. 11.30
Overnatning i forbindelse med løbet - se HER